TSN | Technology, Software, Network

E-Ticaret Yönetim Yazılımları Geliştirme

TSN Yazılım olarak, e-ticaret süreçlerinizde müşterilerimize profesyonel destek ve çözümler sağlıyoruz. İhtiyaçlarınız doğrultusunda B2B iş akışınıza sunduğumuz çözümleri, ERP yazılımlarımızla destekliyoruz.

B2B Çözümleri

Sanal pazaryeri sitelerindeki satışlarınızın ve müşterilerinizin yönetimi, raporlaması ile birlikte banka ödemeleri/POS entegrasyonları, lojistik/kargolama süreçlerinin hesaplanması ve takibi gibi yüksek maliyetli ve fazla mesai gerektiren işlerinizi tek bir yazılımla kolaylaştırıyoruz. İhtiyaçlarınızı analiz ederek geliştireceğimiz size özel yazılımlarımız, isteğinize göre birden fazla platforma da uygun olabilmektedir. Web Servisi, Windows yazılımı ya da mobil yazılımlar olarak geliştirilebilir.

Esnek Kullanım

Size özel geliştireceğimiz E-Commerce Management System ya da E-Ticaret Yönetim Sistemi'ni; Hepsiburada, Trendyol, Gittigidiyor, N11, Amazon ve daha pekçok sanal pazaryerine entegre edebileceğiniz gibi, kendi e-ticaret sitenizde de efektif olarak kullanabilirsiniz.

ERP Yazılımı ile Entegre Çalışan B2B Çözümleri

TSN Yazılım; iş ortaklarınız ile olan iş ve işlemleri, iletişim gereksinimi ve iş süreçlerinizi tek bir platformdan yönetmenizi sağlayan çözümler sunarak rekabette öne geçmenizi sağlıyor.

ERP altyapısı ile entegre çalışan ve B2B ihtiyaçlarınıza kapsamlı şekilde cevap veren TSN Yazılım B2B çözümü ile;

  • Toptan B2B sisteminde ekosisteminize ya da bayi yapınıza ait cari kartları kolayca yönetebilirsiniz.
  • Bayileriniz ve saha ekipleriniz, mobil cihazları üzerinden siparişleri yönetebilir.
  • Bayileriniz ve saha ekipleriniz; üretim taleplerini, lojistik bilgilerini, servis gereksinimlerini ve pazarlama taleplerini merkezinize kolayca iletebilir.
  • Sipariş bilgilerini, sipariş durumlarını, yapılan iadeler ve tekliflere ait verileri entegre yapılarımızda kolayca raporlayabilirsiniz.
  • Bayilerinize ve müşterilerinize ait carileri, tedarikçileriniz ile eşleştirerek hesap hareketlerini izleyebilir; borç, bakiye, ödeme, tahsilat süreçlerini bir arada yönetebilirsiniz.
  • Bayilerinize özel ödeme tipi ya da kredi limiti tanımlayarak, farklı iş yönetimleri uygulayabilirsiniz.
  • Banka entegrasyonları sayesinde tahsilat ve ödeme takip işlemlerini kolaylıkla yürütebilirsiniz.
  • Tahsilat süreçleri sonunda oluşan banka dekontları, faturalar, fişler ve banka havalelerinin entegrasyonunda çift yönlü aktarımı sağlanır.
  • Tüm bankaların POS çözümlerinde, bankaların sunduğu özel kampanyalar ve müşteri taksit oranlarını sistemlerinizden anlık takip edebilirsiniz.
  • Bayileriniz ürün içerisinden kendi özel sayfa tasarımlarını düzenleyebilir.
  • Entegre sistemlerle farklı kampanyaları yöneterek, daha çok satış yapabilir ve avantaj sağlayabilirsiniz.
  • Sizin ya da bayilerinizin üçüncü parti yazılımlar ile entegre olmasını sağlayan alt yapımızda ihtiyaç duyduğunuz ek geliştirmeleri yapabilirsiniz.
  • Geliştirilmiş raporlarla bayilerinizi kolayca izleyerek uçtan uca çözümler üretebilirsiniz.

Avantajlar, Detaylar ve Yapılması Gerekenler

E-Ticaret yönetim süreçleri geleneksel pazarlama yönetim süreçlerinden farklı olarak işlemektedir. Ürünleriniz ve hizmetleriniz çevrimiçi bir platformda yayınlanacağı için yaptığınız her adım ile sitenize ve kendinize fark katmanız gerekmektedir.
  • Güvenilir Alışveriş Platformu Oluşturma: Güvenilir bir site e-ticaretin önemli unsurlarından biridir. Aynı zamanda güvenilir bir ödeme sisteminizin de bulunması gerekmektedir. Müşteriler kredi kartı bilgileri gibi birçok bilgiyi sizinle paylaşmaktadır. Bu nedenle sitenizin güvenlik önlemleri yüksek ölçüde olmalıdır. Bunun yanında sitenizde kesinlikle SSL sertifikası olmalıdır; alan adı (domain) internet protoklünüz http değil https olmalıdır.
  • Analiz ve Takip: E-Ticaret yönetiminin en önemli aşaması da sektörün ihtiyaçlarını ve rakiplerinizin bu konuda ne durumda olduğunu araştırmanızdır. Rakiplerinizin eksiklerini belirleyerek onlardan daha ileri bir konuma ulaşmanız gerekmektedir. Aynı şekilde pazar yeri araştırması yaparak toplumun beklentilerinin neler olduğunu bulmalısınız.
  • E-Ticaret Yönetim Süreçleri | Ürün Yönetimi: Ürünlerinizin stok yönetimini yapabilmek için bir ERP programı kullanmanız daha doğru sonuçlar elde etmenize yardımcı olacaktır. Ürünlerinizin giriş ve çıkışlarını kayıt altında tutmalısınız. Ürünlerin e-ticaret sitesine eklenmesi sırasında kullandığınız fotoğrafların ve içeriklerin profesyonel ve dikkat çekici olması gerekir. Ürünleriniz ne kadar dikkat çekici ve belirli standartta olursa o kadar müşteri kazanırsınız.
  • Müşterilerin Takip Edilmesi: Müşterilerin sitenizde nelere dikkat ettiği, hangi ürünlerde daha fazla zaman geçirdiği, hangi zaman aralığında sitenize daha çok giriş yaptığı gibi bilgileri analiz etmeniz gerekmektedir. Aynı zamanda müşteriye özel kampanyalar ve hediye çekleri göndererek onların ilgisini çekebilirsiniz. Oluşturduğunuz kampanya ve reklamların müşteri tarafından ne kadar ilgi çektiğine de dikkat etmeniz gerekir.
  • Uygun Kategoriler ve Açıklamalar: E-Ticaret siteniz içerisindeki kategori planlamasının çok önemli olduğunu unutmayın. Kategorileriniz hiyerarşik bir düzen ile oluşturulmalıdır. Kategori açıklamalarınızın kategorilerden bağımsız bir şekilde değil, kategoriyle alakalı olmasına dikkat edilmelidir. Uygun kategorinin altına uygun ürünü eklemelisiniz. Bununla birlikte blog sayfalarınız ile kategori açıklamalarını besleyebilirsiniz.
  • E-Ticaret Yönetim Süreçleri | İnternet Reklamları: E-Ticaretiniz ne kadar tanınmış olsa da reklamlarla bunu desteklemeniz gerekir. Google Ads reklamları ile alışveriş reklamları vererek ürünlerinizin bilinirliğini arttırabilirsiniz. Sosyal medya platformları üzerinden ürünlerinizin ve sitenizin tanıtımını yaparak daha çok kullanıcı çekebilirsiniz. Instashop ve Facebook Shop üzerinde ürünlerinizi paylaşarak müşterilerinizi sosyal medya ile alışveriş yapmaya yönlendirebilirsiniz.
  • Şikayet ve Taleplerin Takibi: Müşterilerinizin görüşlerine ve isteklerine özenli ve hızlı bir şekilde cevap vermelisiniz. Bu sizin müşterileriniz ile ilgilendiğinizi göstermektedir. Gelen şikayetleri ve istekleri okuyarak e-ticaret sitenizi ona göre güncellemeniz gerekmektedir. Müşterileriniz ile sağlıklı iletişim kurmanız onların size karşı olan güvenlerini arttıracaktır.
  • Toplu Mail ve SMS Gönderimi: E-Ticaret hukukuna göre müşterilerin izni olmadan mail ya da SMS gönderim işlemi yasaktır. Müşterilerinizin sizinle iletişim bilgilerini paylaşması ve mail gönderimi konusunda izin vermesi gerekir. Maillerde ve SMSlerde kullanacağınız içerikler ve görseller müşterilerinizi ürün almaya ikna etmeli ve satışlarınızı arttırmalıdır.
  • E-Ticaret Yönetim Süreçleri | Sipariş Yönetimi : Müşterilerin yapmış oldukları siparişleri yönetebilmek ve raporlamak oldukça önemlidir. Siparişlerin birbirlerinden farklarını alarak sınıflandırma işlemini yapmak sipariş yönetimi içerisindedir. Müşteri siparişlerinin kontrol edilerek onaylanması, ödeme yöntemi şekillerinin belirlenmesi, teslimat bilgilerinin düzenlenmesi ve sipariş müşteriye ulaştıktan sonra müşteri yorumlarını alarak değerlendirilmesi gerekir.